Reklamacje i zwroty

 

Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.


Reklamacja

Jeśli po dokonaniu zakupu okaże się, że otrzymany towar jest uszkodzony, nie działa prawidłowo lub stwierdziłeś inną niezgodność towaru z zawartą umową, masz prawo złożyć reklamację.

Reklamację możesz złożyć za pomocą poczty elektronicznej na adres: sklep@domowetekstylia.pl lub w formie papierowej na adres naszej firmy dostępny w zakładce „O nas”.

Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1. imię, nazwisko, adres, telefon i adres e-mail Nabywcy,
2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Nabywcy,
4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy - na nasz koszt odbierzemy od Ciebie reklamowany towar.

Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.

W razie wątpliwości lub pytań skontaktuj się z nami poprzez e-mail sklep@domowetekstylia.pl lub telefonicznie 534 603 475, celem ustalenia kolejnych kroków.


Zwrot produktu – 15 dni na zwrot

Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym (osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego) może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 15 dni od dnia otrzymania towaru.

Skorzystanie z tego prawa jest możliwe, jeśli w powyższym terminie złożysz pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Pisząc oświadczenie, możesz skorzystać z wzoru znajdującego się pod adresem:

https://domowetekstylia.pl/public/assets//formularz_odstapienia_od_umowy_wzor.pdf

 

Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie oświadczenia o odstąpieniu za pomocą poczty elektronicznej na adres: zwroty@tisto.pl lub w formie papierowej na adres naszej firmy dostępny w zakładce „O nas”.

Zwracany produkt powinieneś odesłać bez zbędnej zwłoki (w terminie nie dłuższym niż 14 dni) bezpośrednio do producenta:

Fabryka Firanek WISAN SA
Dom Sprzedaży Wysyłkowej
Włókniarzy 7
39-451 Skopanie

do zwracanego towaru prosimy dołączyć kartkę: “zwrot towaru zakupionego przez firmę VKR MARCIN JASIEWICZ, Włocławek”


Koszt przesyłki zwrotnej ponosisz we własnym zakresie.

Pamiętaj, że prawo do odstąpienia od umowy nie daje możliwości bezpłatnego używania produktu. Zgodnie z przepisami, jeśli zwracany produkt był użyty w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru, Sprzedający ma prawo do obciążenia Klienta kosztami umniejszenia jej wartości.

W przypadku odstąpienia od umowy otrzymujesz zwrot wpłaconej tytułem zakupu kwoty (ceny produktów i kosztów wysyłki) z wyjątkiem wspomnianych wyżej kosztów przesyłki zwrotnej. Pieniądze zostaną odesłane tym samym sposobem, którym dokonałeś zapłaty, chyba że wyrazisz zgodę na inną formę. Nastąpi to niezwłocznie po otrzymaniu przez producenta zwróconego zakupu.

Prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Klienta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
Zwrotowi nie podlegają towary przygotowane na specjalne zamówienie Klienta np.:
- firany, tkaniny sprzedawane na metry bieżące i ucięte zgodnie z zamówieniem Klienta
- firany, tkaniny obszyte zgodnie z zamówieniem Klienta
- firany, tkaniny, do których została wszyta taśma marszcząca zgodnie z zamówieniem Klienta
- towary przygotowane na indywidualne zamówienie Klienta (wykraczające poza standardową ofertę sklepu).


W razie wątpliwości lub pytań skontaktuj się z nami poprzez e-mail sklep@domowetekstylia.pl lub telefonicznie 534 603 475, celem ustalenia kolejnych kroków.


Pozasądowa droga rozstrzygnięcia sporu

W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Użytkownicy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodków mediacyjnych przekazywane są i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych. Użytkownik będący konsumentem może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie swojej skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl