Postanowienia ogólne
1. Niniejsza polityka prywatności określa zasady ochrony informacji poufnych dotyczących Klientów, w tym danych osobowych, przez administratora tych danych, czyli podmiot prowadzący Sklep zwany dalej Sprzedawcą. Informacje te zostały przygotowane z uwzględnieniem RODO (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych).
2. Na potrzeby interpretacji niniejszego dokumentu zastosowanie znajdują definicje ujęte w Regulaminie Sklepu.
3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.
Każdego Klienta sklepu obowiązuje aktualna Polityka Prywatności.
Jakiekolwiek wprowadzane zmiany nie wpływają na podstawową zasadę: nie sprzedajemy i nie udostępniamy osobom trzecim danych personalnych czy adresowych Klientów naszych serwisów.
4. Prowadząc sklep internetowy Sprzedawca dokłada szczególnych starań w celu ochrony praw Klientów, w szczególności w zakresie ochrony prywatności i ochrony informacji przekazanych Sprzedawcy i dotyczących Klientów. Przetwarzając dane osobowe Klientów Sprzedawca stosuje środki organizacyjne i techniczne zgodne z właściwymi przepisami prawa, w tym stosuje szyfrowanie połączenia za pomocą certyfikatu SSL.
Administrator Danych Osobowych
Marcin Jasiewicz, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą VKR Marcin Jasiewicz, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju i Finansów, NIP 888-101-41-81, REGON 910177518, ul. Okrzei 63/3, 87-800 Włocławek
Adres poczty elektronicznej Administratora: biuro@tisto.pl
Dane osobowe
1. Podczas korzystania ze Sklepu, Klient może zostać poproszony o podanie swoich danych osobowych, w szczególności:
podczas rejestracji w Sklepie (dane kontaktowe i wysyłkowe)
przy wyrażeniu chęci otrzymywania newslettera od Sprzedawcy (imię i adres e-mail)
przy składaniu zamówienia (dane kontaktowe i wysyłkowe)
2. Dane osobowe Klientów przetwarzane są przez Sprzedawcę we wskazanych poniżej celach, związanych z funkcjonowaniem Sklepu i świadczeniem usług w nim oferowanych. W zależności od tego, na co Klient się zdecyduje, celem przetwarzania danych może być:
Świadczenie usług oferowanych w Sklepie
Realizacja zamówień
Przesyłanie newslettera
3. Podstawa przetwarzania danych:
Umowa sprzedaży (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)
Ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny, np. związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
Zgoda Klienta wyrażona w Sklepie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
Prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)
5. Podanie danych jest dobrowolne, ale w niektórych przypadkach może być konieczne do zawarcia umowy.
6. Skutek niepodania danych - w zależności od celu, w jakim dane są podawane:
Brak możliwości zarejestrowania się w Sklepie
Brak możliwości dokonania zakupów w Sklepie
Brak możliwości otrzymywania informacji o promocjach czy ofertach specjalnych, oferowanych w Sklepie
7. Klient w każdej chwili może cofnąć zgodę na przetwarzanie danych. Przetwarzanie danych do momentu cofnięcia przez Klienta zgody pozostaje zgodne z prawem.
8. Sprzedawca przetwarza dane Klientów tylko przez okres, w którym będzie mieć ku temu podstawę prawną, a więc do momentu, w którym:
Przestanie ciążyć na Sprzedawcy obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Klientów
Ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową zawartą przez Sklep przez którąkolwiek ze stron
Klient cofnie zgodę na przetwarzanie danych, jeśli to ona była jego podstawą
- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
9. Klientowi przysługuje prawo żądania dostępu do Swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. A także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i żądania przeniesienia danych do innego administratora.
Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw.
Jeśli uznasz, że Twoje dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, możesz złożyć skargę do organu nadzorczego.
Usługi zewnętrzne / Odbiorcy Danych
Sprzedawca korzysta z usług podmiotów zewnętrznych, którym mogą być przekazywane dane Klientów. Poniżej znajduje się lista tych podmiotów:
Podmiot realizujący dostawę towarów
Podmiot realizujący usługę przygotowania towarów do wysyłki
Dostawca płatności
Biuro księgowe
Podmiot ułatwiający optymalizację Sklepu
Dostawca oprogramowania ułatwiającego prowadzenie działalności (np. oprogramowanie księgowe)
Podmiot zapewniający usługi marketingowe
Dostawca oprogramowania potrzebnego do prowadzenia sklepu internetowego
Portale społecznościowe
Ciasteczka (cookies)
Poprzez pliki cookies należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego używamy plików cookies
Pliki cookies używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do
preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, zagregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.
Cookie dotyczące naszego sklepu: informacje na temat sesji, ostatnio oglądane produkty, oddanie głosu w ankiecie.
Jakich plików cookies używamy
Stosowane są dwa rodzaje plików cookies – sesyjne oraz stałe. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). Stałe pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Czy pliki cookies zawierają dane osobowe
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików cookies mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
Usuwanie plików cookies
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików cookies na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.